چگونه چربی هایتان را بسوزانید

چگونه چربی هایتان را بسوزانید

بدون شک یک حرکت ساده ورزشی در طول هفته نمی‌تواند نتیجه‌بخش باشد اما زمانی که مجموعه‌ای از حرکات ورزشی را در برنامه هفتگی‌تان قرار می‌دهید می‌توانید انتظار داشته باشید که چربی‌هارا به خوبی بسوزانید.این حرکات ضربان قلب را بالا می‌برند و فیبرهای ماهیچه‌ای را فعال می‌کنند. بهتر است بدانید فیبرهایی که به سرعت فشرده می‌شوند به نسبت فیبرهایی که به آرامی منقبض می‌شوند کالری را به میزان بیشتری می‌سوزانند. هر کدام از تمرین‌ها را با یک دقیقه فاصله انجام دهید. اگر می‌توانید در ۳۰ثانیه حرکات را انجام دهید،۳۰ثانیه استراحت کنید سپس خودتان را برای حرکت بعدی آماده کنید. در پایان یک دقیقه استراحت کرده و این حرکات را دو بار دیگر تکرار کنید. اگر وقت کافی دارید می‌توانید شش وقفه را برای نیم‌ساعت ورزش در نظر بگیرد.

خیز دویدن

الف) در حالی که پاهای‌تان را جفت کرده‌اید بایستید و دست‌های‌تان را کنار بدن‌تان قرار دهید.

حرکت های چربی سوز

ب) یک قدم به عقب‌ بردارید و زانویی که به عقب آورده‌اید خم کنید انگار می‌خواهید برعکس بدوید. بعد دست‌های‌تان را طوری حرکت دهید که هنگام دویدن در آن وضعیت قرار می‌گیرد. حدود سه تا پنج ثانیه در این حالت خودتان را نگه دارید. بعد پاشنه پای جلویی‌تان را فشار دهید تا بتوانید دوباره بایستید. این کار را خیلی سریع برای پای دیگرتان انجام دهید.

تمام حقوق این سایت برای © 2019 ایران وینوس. محفوظ است.
طراحی سایت توسط ایران وینوس